|
|
 |
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| |
 |
 |
|
samantha19
|
|
| Aangemeld: 23-8-2010 |
| Berichten: 1 |
| Woonplaats: spijkenisse |
|
|
Geplaatst: 23 Aug 2010 9:40
|
Onderwerp: mijn verhaal |
|
Mijn verhaal begint in 2004. deze vrouw zie ik als mijn moeder omdat ik bij haar gewoont en geleefd heb en zij notabene heel lang voor mij heeft gezorgd.
zei had een knobbeltje op haar borst en is er mee naar de dokter gegaan die hebben haar doorverwezen naar het ziekenhuis. ze is gelijk onderzocht, en ze hebben toen borstkanker geconstateerd bij haar.dit was een zeer grote schok voor mij. maar zei liet zich niet kennen, en na een jaar vechten en chemo kuren gehad te hebben. was zei genezen verklaard! super natuurlijk.
ik weet nog dat we oud en nieuw vierde om het jaar 2007 in te gaan.
zei maakte zelf oliebollen en alle lekkere dingen.
paar weken later in januari dus, voelde ze zich niet goed.
en toevallig moest ze weer op controle komen, en toen bleek haar kanker terug te zijn. maar nu gewoon uitgezaaiid. dit was niet meer te genezen.
ik kan niet beschrijven hoe ik mij voelde, ik weet alleen nog dat ik weken niks heb gezegt, niks heb gegeten, en alleen maar haar foto voor me had staan.
uiteindelijk werd ik opgebeld, toen sliep ik bij iemand anders namelijk.
dat ik afscheid moest komen nemen.
dit was een week voordat ik op vakantie ging met school naar italië.
ik heb uren gehuild samen met haar.
daarna heb ik een kaars aangestoken en ben weg gegaan.
ik wou niet meer naar italie, want zei werd begraven in de week dat ik in italië zou zitten, maar een goede vriend, en mijn echte moeder, zeide dat zei ook gewild had dat ik gewoon op vakantie zou gaan.
dit heb ik dan ook gedaan.
ben op de dag dat zei begraven werd een kerk in italie binnen gestapt, en heb daar een half uur stil gezeten.
dit heeft mij erg goed gedaan.
en ik ga nog elk jaar op moederdag en haar verjaardag naar de begraafplaats. ik heb haar make up tafel met spiegel gekregen die staat nu in mijn eigen huis. ik woon samen met mijn vriend. ik heb nou ook een kleintje. dat tafeltje gebruik ik elke dag om me haar te doen, en dan zie ik haar achter me staan.
de mooie tijden, de minder mooie tijden.
alles zit voor altijd in mijn hart.
mis haar nog altijd.
_________________ Uit het oog.
maar niet uit het hart.
ik mis je nog elke dag.
ik hou van je, voor altijd.
06-JUNI-1960
15-Juni-2007
ik kijk uit naar de dag dat ik je weer kan omhelsen.  |
     |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
maj.kus
|
Al meer dan 50 berichtjes geschreven

|
| Aangemeld: 5-6-2009 |
| Berichten: 778 |
|
|
|
Geplaatst: 23 Aug 2010 16:21
|
Onderwerp: |
|
Hee Samantha,
Het is heel bijzonder om met een ander persoon dan je eigen moeder toch z'n sterk moeder gevoel te hebben.
Het is dan ook mooi dat je haar make up tafeltje hebt gekregen zo is haar mooie schoonheid en strijdlust ook nog een beetje bij jou.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik hoop dat je hier een beetje je verhaal kan uitstorten en dat we je kunnen helpen.
Nog welkom op het forum.
En als er wat is ik en nog vele andere zijn er voor je.
Groetjes,
Marit _________________ Je hebt je rust gevonden,
Je hebt gevochten tot je laatste puf,
Je hebt het niet verdient om zo vroeg te moeten gaan,
Je hield van het leven en is dit je beloning?
Je blijft in ons hart voor altijd.
Rust zacht..... |
   |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Night-Owl
|
Al meer dan 50 berichtjes geschreven

|
| Aangemeld: 18-6-2008 |
| Berichten: 75 |
| Woonplaats: Vlaardingen |
|
|
Geplaatst: 1 Sep 2010 18:13
|
Onderwerp: |
|
Hee,
Ik snap heel goed dat je iemand waar je bij gewoond hebt gewoon als moeder kan zien. Ik heb zelf namelijk ook een tijdje bij de ouders en het zusje van mijn overleden vriend gewoond en ben hun als mijn eigen familie gaan beschouwen. Helaas ben ik die moeder ook verloren.
Ik wil je nog heel veel sterkte wensen. Je mag me altijd een pb sturen als je erover wil praten.
Groetjes,
Danielle _________________ Amber 20-01-1992 --- 17-08-2002
Jimmy 27-12-1989 --- 17-08-2002
Sophie 20-08-1992 --- 17-10-2002
Max 17-09-1990 --- 01-09-2006
Oma 02-06-1940 --- 27-09-2006
Mama 19-07-1960 --- 20-04-2009 |
    |
|
|
|
 |