|
Anouk-a2
|
|
| Aangemeld: 19-9-2009 |
| Berichten: 3 |
|
|
|
Geplaatst: 2 Sep 2010 11:42
|
Onderwerp: vinden jullie praten ook moeilijk? |
|
Hoi allemaal,
Ik wil even een reality check om erachter te komen of ik de enige ben.
Vinden jullie het ook moeilijk om met andere te praten over je verdriet? En over degene die je hebt verloren?
Ik was gister aan het werk, en zij wisten van niets. Ik werd om een bepaalde reden in eens heel verdrietig en ik kon het niet uitleggen. Na een half uur stotteren heb ik het tegen 1 collega vertelt. Dat voelde goed,maar het was zo moeilijk.
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Groetjes Anouk |
  |
|
|
|
|
luka
|
Al meer dan 50 berichtjes geschreven

|
| Aangemeld: 31-5-2006 |
| Berichten: 6274 |
| Woonplaats: Deventer |
|
|
Geplaatst: 6 Sep 2010 10:49
|
Onderwerp: |
|
Heey Anouk,
Mijn moeder is bijna 4 jaar geleden overleden en natuurlijk mis ik haar nog altijd. Maar over haar praten heb ik vaak geen moeite meer. Natuurlijk vind ik het niet prettig om het verhaal helemaal te herhalen, maar het is ook geen geheim, maar ik hang het ook niet aan de grote klok.
De ene keer is er over praten moeilijker dan de andere keer. Het ligt natuurlijk ook aan met wie ik het er over heb.
Ik praat nog altijd in de tegenwoordige tijd als het om mijn moeder gaat. Ik zou het ook niet anders willen. (op deze manier komen mensen, die het verhaal niet kennen, niet door dat er iets mis is met mijn moeder.) Ook heb ik het nog steeds over mijn ouderS of ik zeg gewoon 'mijn vader'
Maar als ik verdrietig ben, komt het er erg moeilijk uit, ik ben dan al emotioneel en dan moet je ook nog eens herrineringen ophalen omdat iemand wil weten wat er aan de hand is. Dat maakt het niet makkelijker.
Sterkte
Luka _________________ het licht is zo groot als je wilt,
het donker is zo klein als jij wilt.
Maak daar gebruik van.
Is het donker te groot, maak dan licht
en wees trots op jezelf |
    |
|
|
|