| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| |
 |
 |
|
raffie
|
|
| Aangemeld: 8-6-2010 |
| Berichten: 2 |
| Woonplaats: purmerend |
|
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 19:43
|
Onderwerp: papa dood door bermbom in afghanistan |
|
dit is mijn verhaal:
eerst ging mijn opa dood aan kanker 10 februari 2010 toen was ik al heel verdrietig.
toen ging mijn vader naar afghanistan 19 maart 2010 en op 17 april 2010 reed hij op een bermbom hij was marinier.
ben echt heel verdrietig hierom
nu ben ik bang dat mijn hond ook snel dood gaat.
zijn er kinderen die ook iemand kennen of hun vader of moeder die door een bermbom dood zijn gegaan?  |
  |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Sissi
|
Al meer dan 50 berichtjes geschreven

|
| Aangemeld: 4-1-2008 |
| Berichten: 1736 |
| Woonplaats: In mijn huis ;) |
|
|
Geplaatst: 9 Jun 2010 14:38
|
Onderwerp: |
|
Hoi,
Wat erg zeg dat jou papa door een bermbom doodgegaan is... Dat had je vast niet verwacht. Mijn Papa is net als jou opa overleden omdat hij kanker had. Ik ben daar ook erg verdrietig door.
Ik begrijp dat je nu bang bent dat je hond ook doodgaat na alles wat je hebt meegemaakt. Maar nu is je hond er gewoon nog en het zou zonde zijn dat door die angst je niet meer zou genieten van je hond... Praat met je mama of broertjes en zusjes over wat je voelt, ze begrijpen je vast!
Sterkte! _________________ Als een ster die straalt
Als de zon die schijnt
Zover weg
En toch dichtbij
RIP m'n allerliefste Papa, je t'aime! |
   |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
jodeledientje
|
Al meer dan 50 berichtjes geschreven

|
| Aangemeld: 15-11-2006 |
| Berichten: 169 |
| Woonplaats: putten |
|
|
Geplaatst: 10 Jun 2010 21:40
|
|
Hee,
Dat was wel even schrikken toen je dat hoorde of niet? Mijn vader is niet overleden door een bermbom maar hij is wel omgekomen op zijn werk. Je zou er vast wel verdrietig over zijn en er af en toe om moeten huilen maar dat is niet raar, dat is juist wel goed. Maar probeer ook te lachen om de leuke dingen die jullie samen hebben meegemaakt!
En als jij het wil, dan zou hij jou kracht geven die je nodig hebt!
Heel veel succes met alles!
Jolien. _________________ Rust zacht mijn engeltjes. |
   |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
raffie
|
|
| Aangemeld: 8-6-2010 |
| Berichten: 2 |
| Woonplaats: purmerend |
|
|
Geplaatst: 11 Jun 2010 17:08
|
Onderwerp: Re: papa dood door bermbom in afghanistan |
|
| raffie schreef: | dit is mijn verhaal:
eerst ging mijn opa dood aan kanker 10 februari 2010 toen was ik al heel verdrietig.
toen ging mijn vader naar afghanistan 19 maart 2010 en op 17 april 2010 reed hij op een bermbom hij was marinier.
ben echt heel verdrietig hierom
nu ben ik bang dat mijn hond ook snel dood gaat.
zijn er kinderen die ook iemand kennen of hun vader of moeder die door een bermbom dood zijn gegaan?  |
|
  |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
suusjek
|
Al meer dan 10 berichtjes geschreven

|
| Aangemeld: 10-3-2007 |
| Berichten: 11 |
| Woonplaats: Leiden |
|
|
Geplaatst: 31 Jul 2010 19:39
|
|
ik vind het egt heel erg voor je!!
mijn vader is ook dood. Dat gebeurde in Congo.....uiteindelijk ook door een oorlog maar wel anders. Dat was ook voor zijn werk.
Als je iets hebt dat je aan hem herinnert is dat altijd wel heel fijn. Een foto, film, knuffel of gewoon herinnneringen.....zoals jodeledientje al zei: heel veel succes verder!
~xxx~ Suusjek
PS: ik weet dat het niet zoon lang berichtje is maar ik heb wel me best gedaan  |
  |
|
|
|
 |
 |
| Naar boven |
|
| |
|
 |
|